FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Ogólne

  • Nie znam swojego hasła – co robić?
  • Jak mogę zmienić swoje hasło?
USOSWeb
  • Jak zalogować się do USOSWeb?
  • Nie znam swojego hasła – co robić?

Poczta studencka

  • Jak zalogować się do poczty studenckiej?
  • Nie znam swojego hasła – co robić?
  • Jak przekierować pocztę studencką na inny adres e-mail?

eduroam – bezprzewodowa sieć na UAM

  • Jak podłączyć się do sieci eduroam?
  • Jaka jest moja nazwa użytkownika w sieci eduroam?
  • Nie znam swojego hasła – co robić?

Nie znam swojego hasła – co robić?

Obowiązuje jedno wspólne hasło do następujących usług na UAM:

  • USOSWeb, USOSul (rejestracja na WF)
  • poczta studencka
  • sieć eduroam [bezprzewodowa i przewodowa (w akademikach)]

Każdy student posiada hasło do ww. usług. Hasłem tym najczęściej jest hasło podane przez studenta podczas zakładania konta w systemie Internetowej Rekrutacji (przy zapisywaniu się na studia).

Osoby, które w poprzednich latach studiowały już na UAM (lub były przyjęte na studia ale ich nie podjęły) mają już utworzone konto USOSweb. Hasło do takiego konta pozostaje niezmienione więc może być inne od hasła użytego w tegorocznej rekrutacji. W przypadku zapomnienia „starego” hasła można je zmienić w systemie Internetowej Rekrutacji.

Jeśli jesteś studentem Wydziału Nauk o Sztuce i nie znasz swojego hasła – zgłoś się do pok. 1.142 w budynku Collegium Historicum od pon. do czw. w godz. 9.30-15.00, pt. w godz. 8.00-10.00 Ewentualnie prześlij maila na adres maciej.bether@amu.edu.pl


Jak mogę zmienić swoje hasło?

Hasło można zmienić w Panelu Użytkownika na stronie https://panel.amu.edu.pl

Aby zmienić hasło należy zalogować się do Panelu Użytkownika podając Nazwę Użytkownika i aktualne hasło. W Panelu jest dostępna opcja zmiany hasła.

Jak zalogować się do USOSWeb?
Aby zalogować się do USOSWeb należy wejść na stronę https://usosweb.amu.edu.pl i kliknąć odnośnik zaloguj się znajdujący się w prawym górnym rogu strony.
Następnie należy podać numer PESEL oraz hasło.

Jak zalogować się do poczty studenckiej?

Logowanie do Office 365 – https://login.microsoftonline.com (lub na stronie office.com)
Przy logowaniu należy podać nazwa_użytkownika@st.amu.edu.pl

Więcej informacji:
https://www.office365.amu.edu.pl/


Jak przekierować pocztę studencką na inny adres e-mail?

Przekierowanie poczty na inny adres e-mail:
https://www.office365.amu.edu.pl/files/przekazywanie_poczty_office365.pdf


Jak podłączyć się do sieci eduroam?

Wszystkie informacje na temat uniwersyteckiej sieci eduroam znajdują się na stronie http://eduroam.amu.edu.pl/


Jaka jest moja nazwa użytkownika do sieci eduroam?
Jeśli nie znasz swojej Nazwy użytkownika do sieci eduroam możesz ją znaleźć po zalogowaniu do USOSWeb na podstronie Mój USOSweb po prawej stronie w ramce „INFORMACJE O UŻYTKOWNIKU”.
Nazwa użytkownika do sieci eduroam to cały adres email w postaci nazwa_uzytkownika@st.amu.edu.pl.